نوشته شده توسط : محمد جوادی

برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید

خرید شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول

نخیر . مسایل سیاسی باعث می خرید شارژ همراه اول شود نخواهند ایرانیان به سرعت های بالا دسترسی داشته باشند....
از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که خرید شارژ همراه اول تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.
خرید شارژ همراه اول
آهنگ پیشواز خود را چگونه خرید شارژ همراه اول فعال کنیم؟

نحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاه خرید شارژ همراه اول
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده خرید شارژ همراه اول که مایل باشید، دریافت کنید:
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین، فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید خرید شارژ همراه اول اینترنتی کارت شارژ و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید اینترنتی کارت های بانکی را به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ی خریدهای اینترنتی از وبسایت‌های دیگر و با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم. شما می توانید برای خرید شارژ به ترتیب زیر عمل کنید :

خرید شارژ همراه اول
10.131.26.138 WAP 1.0 خرید شارژ همراه اول Proxy
خرید شارژ همراه اول
ایرانسل افتضاح است. پشتیبانی خرید شارژ همراه اول در حد صفر
بسته آوا و نما سرویس MMS خرید شارژ همراه اول
حرکت در جهت خرید شارژ همراه اول تحقق دولت الکترونیک و کاهش

30 مرداد 1391 خرید شارژ همراه اول

مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره 444 تماس و از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود خرید شارژ همراه اول اطلاع یابند.
به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به صورت خرید شارژ همراه اول هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد.
روش اول: پس از ورود به سایت vitrin.irancell.ir روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر خرید شارژ همراه اول علامت بارکد درج شده است.
کی گفته برای پشتیبانی خرید شارژ همراه اول ایرانسل باید 15 دقیقه منتظر باشی؟؟؟ من که هر دفه زنگ میزنم اگه خلوت باشه حداکثر 45 یا 50 ثانیه ( معمولا 10 یا 15 ثانیه ) تو زمان های وحشتناک شلوغ هم حداکثر 10 دقیقه ( معمولا 6 یا 7 دقیقه )
خرید شارژ همراه اول

و تو این چند ماهی که وایمکس داشتم حتی یک بار هم نشده که قطعه بشه . خرید شارژ همراه اول مزیت دیگرش زمان مصرف رایگانش هست که تا 8 صبحه .
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
کدهای دستوری برای ایرانسل خرید شارژ همراه اول اعتباری
خرید شارژ خرید شارژ همراه اول
پایانه‌های فروش خرید شارژ همراه اول (POS)
7. متقاضیان می‌توانند با خرید شارژ همراه اول داشتن مودم وایمکس شخصی (به جز مودمهای وایمکس داتک) نیز از خدمات فوق بهره‌مند گردند.
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام خرید شارژ همراه اول کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.
خرید شارژ همراه اول
شارژ خرید شارژ همراه اول مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد.
همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ خرید شارژ همراه اول رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.
• مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ خرید شارژ همراه اول نفرستد!

۰۰ از سایر خرید شارژ همراه اول خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.
8- رمز PIN وارد شود. Insert خرید شارژ همراه اول Pin Code
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
برای مشاهده جدول محصولات خرید شارژ همراه اول پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید. خرید شارژ
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
شرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به خرید شارژ همراه اول مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.
برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و فراهم خرید شارژ همراه اول خرید شارژ سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا
مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با خرید شارژ همراه اول حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد.
باجه خرید شارژ همراه اول های خدمات بانکی (Web Kiosk) و همراه بانک
خرید شارژ همراه اول

نمای خرید شارژ همراه اول دوستان
خرید شارژ همراه اول
نکته ها: خرید شارژ همراه اول
در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده خرید شارژ همراه اول اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.
سرویسم 128 نا محدوده ولی هزینش فوق العاده بالاست .. اگر اصلا استفاده نکنید و برای خرید شارژ همراه اول یک دوره کلا مودمتو خاموش باشه فقط 51 هزار تومان هزینه ی نگهداری داره .. اگر هم فقط نیم ساعت کانکت بشید آخر دوره براتون بالای صد هزار تومان قبض تو سایت میذارند و اگر هم ظرف یک هفته پرداخت نکنید ارتباطتون رو قطع میکنند ..
۱۸ شارژ خرید شارژ همراه اول شگفت انگیز *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی#
برای دسترسی آسان‌تر شما، ممکن است پردیس لینک‌هایی به سایت‌های دیگری مهیا کرده باشد. با متصل شدن به این سایت ها لازم است شرایط آنها را مطالعه کرده همچنین موافقت خود را مبنی بر عدم مسئولیت پردیس در قبال محتوای موجود در این سایت ها اعلام می‌کنید. به خرید شارژ همراه اول علاوه، لینک به این سایت ها به معنای تایید این سایت‌ها، محتوا یا خدمات موجود در این سایت ها توسط پردیس نمی باشد.
خرید شارژ همراه اول
دوشنبه, 04 خرید شارژ همراه اول مهر 1390 ساعت 06:54 NADStudio
مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . خرید شارژ همراه اول تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
برای سهولت دسترسی شما عزیزان، همه‌ی کدهای دستوری ایرانسل و دستور تلفن گویای معادل هر کدام را در جدول خرید شارژ همراه اول زیر جمع‌آوری کرده ایم که می‌توانید با ذخیره‌ این صفحه، همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست! خرید شارژ همراه اول
Irancell-GPRS Connection Name خرید شارژ همراه اول
افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از خرید شارژ همراه اول برنامه
• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه می‌شود. سایر روش‌های استفاده از خرید شارژ همراه اول این سرویس رایگان است.
• شماره رمز خرید شارژ همراه اول ۵ تا ٨ رقمی

مزایای ورود خرید شارژ همراه اول به سایت:
جدول عملیات پایه از طریق خرید شارژ همراه اول کدهای دستوری

7 مرداد خرید شارژ همراه اول 1391
Daash Khob Manke Harchi too in Site e mobin net migardam 128 bishtar be khoone nemide ?! خرید شارژ همراه اول
۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خرید شارژ همراه اول خارجی تا کنون
امان خداشناس خرید شارژ همراه اول
2. تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتكاب جرایم خرید شارژ همراه اول منافی عفت یا انحرافات جنسی (بند ب ماده 15 قانون جرایم رایانه ای و ماده 649 قانون مجازات اسلامی)
]سلام خرید شارژ همراه اول
ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خاخرید شارژ رجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در خرید شارژ کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خرید شارژ همراه اول خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایرانسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از سرویس های نسل (EDGE) باشند.


پس از انجام تشریفات مزایده و بررشرک خرید شارژ ایرانسل توانست در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در۶ خرید شارژ همراه اول شهریور۱۳۸۵(نه ماه پس از دریافت مجوز) بهره برداری آزمایشی از شبکه را آغاز نماید. شبکه ایرانسل در ۲۹مهر ۱۳۸ خرید شارژ۵ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح گردید.

استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را خرید شارژ همراه اول پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.

• فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد. خرید شارژ همراه اول
• ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور خرید شارژ همراه اول شد (اسفند ۸۷ )
خرید شارژ همراه اول
۵۱۲/۱۲۸ ۳ ۲۵۰,۰۰۰ خرید شارژ همراه اول
3- خط توسط شركت مخابرات مسدود است يا سيم كارت به صورت غلط در گوشي نصب شده است. Sim خرید شارژ همراه اول Missing
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ خرید شارژ همراه اول

Samar خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت بانک خرید شارژ همراه اول تات
Mahdi-Vaio خرید شارژ همراه اول
وایمکس ایرانسل خرید شارژ همراه اول یعنی:
3- دانلود رایگان نصفه شبا ( که اونم میگن زیاد خرید شارژ همراه اول سرعت نداره و بیشتر با 20-30 دانلود میکنه )
برای مثال: ارسال کد خرید شارژ همراه اول آهنگ "20069 " به شماره 8989
۱۵ حذف شماره خرید شارژ همراه اول از فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#
• سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت خرید شارژ همراه اول اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.


در این روش رمز شارژ خریداری شده را صورت زیر از چپ به راست وارد خرید شارژ همراه اول تلفن همراه خود کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:
سلام خرید شارژ همراه اول
ردیف عملکرد تلفن گویا کد خرید شارژ همراه اول دستوری
• جهت هرگونه پيگيري بعدي،‌ رسید عابر بانک و یا دستگاه pos صادر شده را تا پايان زمان استفاده خرید شارژ همراه اول نزد خود نگه داريد.
سايت خرید شارژ همراه اول همراه اول
نحوه وارد خرید شارژ همراه اول کردن شارژ ایرانسل

خرید شارژ همراه اول
انتقال شارژ همراه اول در خرید شارژ همراه اول یک سوت!
خرید شارژ همراه اول
مقایسه وایمکس: ایرانسل یا مبین خرید شارژ همراه اول نت؟
خرید شارژ همراه اول شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:
لذا توصيه مي‌شود از واگذاري تلفن همراه به صورت رهن، اجاره يا وكالت، جداً خودداري و جز به صورت قطعي و با تنظيم سند صلح در دفاتر خرید شارژ همراه اول اسناد رسمي و دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه، نسبت به انتقال تلفن همراه اقدام نكنيد.
نکته : مشترکین تلفن همراه اعتباری که خرید شارژ همراه اول از روش شارژ خودکار نسبت به افزایش اعتبار اقدام نمایند ، طبق جدول ذیل مبلغ پرداختی توسط مشترک ، شامل 2% تخفیف می گردد.
فروش اينترنتي کارت شارژ خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ خرید شارژ همراه اول
دسترسی خرید شارژ همراه اول شامل مهارت های ارتباطی اپراتور
2. هر گونه تهدید به بمب خرید شارژ همراه اول گذاری ( ماده 511 قانون مجازات اسلامی)
۲۵۶/۱۲۸ ۵۶۹,۰۰۰ خرید شارژ همراه اول
برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق دستگاه های خودپرداز ، خرید شارژ همراه اول کافیست:
این هفته مشکل زیاد داشته الان با کمی دسنکاری مکان مودم سرعت خرید شارژ همراه اول عالی شد
• برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت خرید شارژ همراه اول J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. خرید شارژ همراه اول این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!

خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا خرید شارژ همراه اول
هزینه تهیه خدمات خرید شارژ همراه اول وایمکس داتک تلکام

۵۱۲/۲۵۶ ۱۰ ۴۷۰,۰۰۰ خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
برای خرید روی یکی از لینک خرید شارژ همراه اول های زیر کلیک نمایید

9- عدم وجود سيگنال مناسب آنتن خرید شارژ همراه اول در آن منطقه. No Network

• د) سوء استفاده از شناسنامه تلفن خرید شارژ همراه اول همراه
دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد خرید شارژ همراه اول فروشندگان مجاز ایرانسل.
25 تیر خرید شارژ همراه اول 1391
۱۲ درخواست خرید شارژ همراه اول تنظیمات GPRS (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
9. حسن خرید شارژ همراه اول می‌گوید:
در هر خرید شارژ همراه اول روز برای تعداد دفعات فرستادن شارژ محدودیت وجود دارد و فقط 5 بار می توان شارژ انتقال داد
چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل خرید شارژ همراه اول فروش مورد نیاز است؟
خرید شارژ همراه اول
17 خرید شارژ همراه اول مرداد 1391
• در صورتی که حجم شما زودتر از دوره به اتمام برسد می توانید خرید شارژ همراه اول حجم اضافه خریداری نمایید یا مجددا سرویس جدیدی با زمان دوره جدید خریداری نمایید
شیراز خرید شارژ همراه اول
در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال می باشد، برای تماس گیرنده خرید شارژ همراه اول به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.
• برای دریافت راهنمای سرویس خرید شارژ همراه اول پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
لایک 1 خرید شارژ همراه اول
توجه: خرید شارژ خرید شارژ همراه اول
كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای خرید شارژ همراه اول ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.

به نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خرید شارژ همراه اول
همراه اول برای هر بار انتقال عتبار 40 تومان خرید شارژ همراه اول کارمزد کم میکند
• سرعت و خرید شارژ همراه اول راحتی اینترنت
۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای خرید شارژ همراه اول ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
خرید شارژ همراه اول
2. غیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست خرید شارژ همراه اول سیاه یا Black list اقدام
برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار خرید شارژ همراه اول شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:
*۱۴۰*۱۱# خرید شارژ همراه اول
• ب) اجاره تلفن همراه به شخص ثالث خرید شارژ همراه اول
• پس خرید شارژ از اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب خرید شارژ همراه اول خرید شارژ شما منظور خواهد شد.
خرید شارژ همراه اول
• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید. خرید شارژ همراه اول
4ماهش خرید شارژ همراه اول قطع بوده و از سرویس خارج شده.
جیرینگ، کیف پول همراه شماست. خرید شارژ همراه اول کیف پولی مدرن و مطمئن.
7- سيم كارت مربوط به خرید شارژ همراه اول اين دستگاه نيست. Sim Error
یه ADSL 512 که جهش خیلی خوبی هم داره. تا خرید شارژ همراه اول 3.6mbps
•• امکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندی خرید شارژ همراه اول
آهنگ پیشواز خرید شارژ همراه اول چیست؟
• پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی خرید شارژ همراه اول نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.

خرید شارژ همراه اول
• حداکثر مبلغ انتقال در هر ماه ۵۰ هزار خرید شارژ همراه اول تومان است.
دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با استفاده از فناوری XDSL و مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه است و در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به مکان و محدوده ای خاص است و خرید شارژ همراه اول از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره است.
عرفان خرید شارژ همراه اول
دردسترس بودن: خرید شارژ همراه اول


• ایرانسل برای سومین سال متوالی بر خرید شارژترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) خرید شارژ همراه اول





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: